mandag den 17. december 2012

Winterlicious - 17. December

Hej dejligste<3
Jeg er lige kommet hjem fra Dansborg skolen, jeg har været der ovre fordi at jeg skulle sige farvel til mine 4 søde veninder Mia, Stine, Andrea, og Kristina. Jeg rejser jo til indonesien idag, og jeg glæder mig helt sindsygt! Det bliver selfølgelig lidt svært at skulle være væk juleaften, men jeg ved også godt, at jeg kommer til at få en oplevelse for livet, og møde en masse nye mennesker.

Jeg har talt ned i 149 dage nu, både med målebånd, og en eller anden app jeg downloadede på min ipad, OG NU KOM DAGEN ENDELIG!!!! Jeg har ventet på den her dag skulle komme, og det synes jeg faktisk også at den gjorde rimelig hurtigt! og om ca. 25 timer er jeg i Indonesien!

Jeg skal være i lufthavnen her kl. 12:30, og flyver kl 14:55, hvilket er ved at være om meget snart!

Knus og Kram // Clara

P.S jeg undskylder det dårlige indlæg idag, og undskylder også meget hvis der ikke kommer et indlæg imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar