torsdag den 13. december 2012

Winterlicious - 13. December

Hej mennesker.
Idag er det D. 13 december hvis i ikke lige allerede vidste det:-) men den 13. December er jo den store lusia dag! Vi havde lusia optog på skole, og lad mig sige det på den pæne måde, det lyder aldrig rigtig godt! På vores skole er det sådan af 7 klasserne er den som går lusia, så sidste år var det jo min årgang, og gæt hvem der var lusia brud! Migggggg:-) det var ret kikset, for alle kigger på en, men stadig meget sjovt, da man jo også på en måde var midtpunkt:-)

Men idag, ville jeg vise jer nogle billeder som mig og mine veninder tog sidste år, altså julebilleder.

Ideer til julebilleder:
-Da der er kommet sne nu, så kunne man gå ud i sneen og tage billeder, hvor man kaster med det er ligger i det, det er kun fantasien der sætter grænser så prøv jer ad.
-find nogle lyskæder frem, og "vikl" jer ind i dem, dette skal nok gøres når det er lidt mørkt, ellers forsvinder den der lyseffekt lidt.
-julekugler og julepynt!!!
- i kan også gøre som vist nede på billederne (fra sidste år...) med at tage et lille citat fra forskellige julesange.

Hvis i ender med at lave "julebilleder" så lig et billed på Instagram, og lav hashtagget (#) #winterlicious.

Knus // Clara






Ingen kommentarer:

Send en kommentar